You are currently viewing Прирачник со педагошки практики за заштита на менталното здравје

Прирачник со педагошки практики за заштита на менталното здравје

Проектот MIND ја препознава виталната улога на менталното здравје во обезбедувањето на благосостојбата и успехот на младите луѓе, особено оние кои се вклучени во меѓународни проекти. Проблемите со менталното здравје имаат трајни негативни влијанија врз образованието, вработувањето или личните односи. Младите се особено погодени, бидејќи тоа може да ги спречи да го продолжат своето образование и обука или може да ги натера да го напуштат образованието. Вклучени се младите луѓе кои учествуваат во проекти на мобилност, бидејќи промените во средината и културата доведуваат до потреба од поголема емоционална поддршка.

Како одговор на растечките предизвици во оваа област, проектот разви два комплементарни педагошки водичи: едниот се фокусира на заштита на менталното здравје, а другиот на промоција на менталното здравје.

Заедно, целта на овие водичи е да ги опремат професионалците со практики за заштита и унапредување на менталното здравје кои ќе ги имплементираат во нивната организација и секојдневна работа. 

Водичите обезбедуваат сеопфатна рамка за поддршка на професионалците во решавањето на потребите од менталното здравје за младите луѓе, опремувајќи ги со знаење, стратегии и алатки приспособени за нивните специфични контексти:

– Водичот за заштита им помага на професионалците да ги идентификуваат и ублажат ризиците што можат да доведат до предизвици за менталното здравје. Обезбедува стратегии за рано откривање на вознемиреност и активни интервенции за справување со овие ризици пред тие да ескалираат.

– Водичот за промоција, од друга страна, се фокусира на поттикнување на поддржувачка средина која ја подобрува психолошката благосостојба. Нагласува градење отпорност, подигање на свеста и поттикнување активности кои ги зајакнуваат емоционалните, социјалните и когнитивните вештини

Водичот за промоција може да се најде на следниот линк: https://vcs.org.mk/mk/pedagogical-guide-on-mental-health-promotion-practices/